Voordelen van een virtual assistant

Wij hebben proffesionals die op afstand zelfstandige ondernemers en managers ondersteunen op het gebied van mail en agendabeheer, correspondentie met de klant en administratieve taken. Daarnaast verzorgen we ook activiteiten zoals crm beheer, markting en sales taken, projectmanagement, bijhouden van website en social media en maken van presentaties.

U heeft op uw beurt geen kosten mbt extra werkplek, extra persoon in loondienst, reistijd en extra apparatuur zoals laptops en telefoons.

U hoeft bij ons geen abonnement of een vast aantal uur in te kopen. Wij factureren op basis van het gewerkte aantal uren. Dus 1 uur werk in de week is ook mogelijk. Flexibiliteit is wat u van ons kan verwachten.

Wilt u meer weten neem dan vrijblijvend contact met ons op via info@aandachtwijzer.nl of bel 06-23276520


Verder groeien als onderneming


Naast het ontzorgen van diverse taken denken wij ook mee met het bedrijf. Wij leren de onderneming kennen en gebruiken onze creativiteit, ervaring en kennis om mee te helpen aan verder groei en stabiliteit van het bedrijf.

We dragen ideeën aan op het vlak van marketing, sales, inkoop, website & social media. Zie ons als een extra kracht die op het vlak van efficiency meedenkt.